Music corner

Followers

Pages

Khamis, 22 Disember 2011

aku hari inii

Hello semuaaaaaaaaaa :D
Bukak mulut leluas and say gooood morning everyoneee . bangun bangun ! aish dah TERlebih ceria nihh aihh yedok ? .


Kenapa Aish bangun awal nih ? busukbusuk tak mandi lagi dah taip entry . oke nanti rindu Aish ea . alaa 3 minggu je . tolong lhaa rindu . hukhukk T__T sedeh pulok kejap . alaa tapepe lhaa . ekceli bangun awal sebab harini lhaa nak pergi medical check-up nya . nak pergi beli kasutnye . sempat ke ? jumaat nih . arap je lhaa sempat kan ? nothing to say lhaa . hmmm malam tadi Aish dah nanges puas . luah perasaan kat komen orang . gila tak ? Aish tak giler . dye yang giler hahaha tanak ngaku sudohh . semua sebab capital H lhaa kan ? eh aku sayang kau sebenarnya . tapi takdir menyatakan untuk kite tak bersame . kuangkuangkuang . oke semalam lepas send mesej pesbuk kat dye . lastlasr Si capital H tu pon dah faham bahase . dye senyap dah . diam dah . tak nakalnakal dah . tapi biler share pulak kat Pakar Kaunseling aku tetibe mai pulok rase sedeh nye . menangis sampai abes keyboard aku basah . ni lhaa perempuan . sikitsikit nak nanges . nyampah akuu !

aku bukan hotstuff yang mampu kumpul like berpuluhpuluh beratusratus :D
klick for nice view

tapi sekarang dah oke. aku dah buat keputusan . tak payah nak pikir bendebende nihh ha . study biar habis dulu . ape kate orang putih tuu ? love study before you love somebody . pesan si kaunselor aku lagi . jangan sampai tutup sangat hati tu . orang lain berhak dapat peluang . yer yerr aku dah oke . tamau penat kan diri atas tu like simbol aku babai dye pergi jaoooooooh lhaa dari hidop aku . tengs pada yang sudi like dan terpakse like . sayang mu orang haa <3

kuning tu akuu . comell tak ?









p/s : muke tak mandi laki 'suci' dari muke yang dah siap make-up aku tak make-up ponnn

Tiada ulasan: