Music corner

Followers

Pages

Isnin, 5 Disember 2011

biler aku cakap sayang

what'up peep :) ,
yaa actually i've not finish my exam yet 
and this entry is not about my exam :)


tak tahu angin hapee yang tetibe datang kat aku , yang buat aku rase rindu giler kat certain person ni . pelik jugak kenape asyik datang angin rindu nihh . hmm lame giler dah rase tak jumpe derang . dulu kalau jumpe cerita x pernah habes , sekarang biler jumpe dah tataw nak cakap apee . lawak dowh . pape pon aku rindu dekat budakbudak yang saluu lepak kat katil aku tahon lepas . and aku tak pernah kesah pon sebenarnya korang spoil kan cadar aku ke tido kat katil aku kebas bantal aku . tak heran pon sebenarnye , kalau aku marah tu sajee je nak keluarkan suara . situ lhaa tempat aku rase aku ade adik beradik . terutama junior junior aku yang giler nakal tak terkata . rindu derang sangatsangat taw . jumm tengok sape yang aku rindu sengal punyer ayat hihii






najah . erin . doyah

najah nailah - budak ni siyes aku cakap , boleh giler lepak dengan dye lelame . kalau tension2 try arr lepak dengan dye . rase bahagia teros . memang happy duduk dengan die . dye ni pon rajen lepak dorm aku , sebab kacip dye same dorm dengan aku . tinggi macam galah tapi dye tetap junior aku . giler sempoi semek nihh 

erin - budak ni , aku kacip dengan dye dari form2 lagi . chumell dye kan . chumel pon , nakal boleh tahan dye nih . giler rindu ah nak gelak guling guling sampai nanges dengan budak ni . sumpah aku terban tut nak ketawa biler dye kewa dah keluar air mate . takut perut aku yang saked . ni , family dye pon aku kenal . penah tido rumah dye pon , raye pon penah . rindu nak jumpe mimi dye haha . eh aku sayang giler dye ni beb . kawan aku dunia akhirat dah kire ni . banyak giler kot kenangan dengan dye . nak ingat semue , tak larat korang bace entry aku ni haa 

doyah - budak ni aku sayang dye dari sekolah rendah . even umor dye mude setahon , dye masuk kelas same dengan aku . lompat kelas arr tu . dari dulu memnag keje kiteorang baekgaduhbaek gaduh . sekarang pulak baek je . doyah dye lagi hebat dari aku . pasal air mate , aku dengan dye pon dye lagi kuat . tapi sekarang dah makin remaja dah makin lembut hati dye . pape pon aku sayang ah ko , even aku marah marah ko tuu . hihii . best apee gaduh ngan awak =P



auni . aina



auni - she is my adopt lil sis . aku sayang dye weyh . sayang sangatsangat ketatketat . hidop dengan dye memang kene banyak sabar . dye punye nakal , toksah cakap ahh . urut dada aku tengok perangai dye . tapi time part angin matured dye datang , lagi bagus dari aku budak nih . auni , kakwa sayang awok tahuu . muahh siket :-*

aina - ha budak ni budak dorm aku . memang rajen maen rambut aku . yang ni aku boleh cakap , minah cool , giler cool ah minah ni . ni budak same umor dengan adik angkat aku ahh . seangakatan lhaa kirenyer . budak ni bagus , lau landing kat katil aku , reti nak kemas balik . yang laen haremm memang x buat nye . tak landing je . aina , love you like a song ahh <--sabet ??



sarah . auni . hani





sarah - baek dengan dye sebab dye satu kelab , satu dorm , satu negeri dengan aku . hahaha banyak pulak satunye . whatever lhaa tapi budak ni memang baek . buat keje dengan dye senang . tak banyak omel . keturunan tengku ni pon boleh tahan peminat dye . mujur dye ni jenas tak layan . giler korea pon same . nak mintak tolong pasal korea korea nih dye memang setle ah . laju jee . rindu nak buat keje sesame lhaa awok :)

hani - ni adik kacip aku . aku pon tataw asal aku suke dengan dye . and kalau nampak dye , ade je bende aku nak tegor , nak usik dye nih haha . nampak jee ayu , noleh tahan rock budak ni . pic ni budakbudak muke suci je . bukan budak nakal . so , yade moment yang hot sangat dengan derang :)



syakila

shakila - dye ni radio buruk kat dalam dorm aku . memang rajen nyanyi tak kire hujan panas ribut petir haha . tapi yang pasti dye lagi matured dari aku . paling suke jage penampilan diri . aku perhati dye ni boleh cakap dye budak baek even dye kawan dengan budak nakal pon . sebab ape ? korang tengok and kenal sendiri lhaa . sumpah gile ayu budak nih . kalau nak banding dengan aku dulu , perghh beza bumi dengan pluto kot . rindu nak maen galok galok hujung minggu dengan dye :)



aminah
 aminah - first sight aku tengok dye memang rase macam budak ni tak best . tapi setahun aku duduk satu dorm dengan dye , kite tahu , dye ni baek . kuat makan . ramah . rajen . sabar giler . eh banyak ah . dye antara yang rajen datang lepak kat katil aku sebab katil dye dekat je dengan aku . maen balingbaling bantal dengan dye memang syok ah . dye ni pon sempoi . hidop jenis tak banyak hal . layannn jee ~




marry jue

maryam - eh pic ni aku snap sendiri taw . mane tempat nih tayah gtaw arr haha . macam desperate giler je amek gmba kat tempat ni . budak ni , banyak bende aku buat same dye . bawak fon kat hostel . tak turun subuh haha . giler nakal minah ni . harap je cun . sampai tahap kes dengan balak dye pon aku tahu . haha budak ni lau ajak buat keje giler dye memang no hal . mata bersinarsinar siap ha . tapi nakal dye , bengong dye aku tetap sayang yam :)



erin . akmal
 akmal - budak ni dari dye form1 aku rase nak jentikjentik je dye . orang cakpa dye memang suke cakap besar . tu memang jelas lhaa , tapi aku tabik dye ade sifat tu . at least , dye tahu syang air mata dye , dye x bazirkan . budak ni pon gilegile tahap gaban gak . jakap wa-lu wa-lu je beb . haha lagi rock budak ni . rock pon dalam hati ade taman tu beb . akmal , aku doa kau tetap kuat even pape pon ujian yang kau hadapi . aku tahu kau kuatttt !




inah

sakinah - harihari mesej dye pon belom tentu boleh lerai rindu . dari form1 kami same2 berkawan . duadua kurus . duadua kecik . lawk sihh . sekarang dye dah tinggi dari aku . dah matured dari aku . yang ni memang tak nafi , penah tido sekatil makan sepinggan mandi kolah sesame basuh baju sesame , memnag tak terkate ah memory aku dengan dye . dye pemberi semangat aku pemberi nasihat aku . dye yang selalu ade besame aku susah and senang . tengs inah sebab jadi kawan aku . kalau boleh setiap mase nak ade samesame . family dye pon dah macam family aku . family aku pon macam faily dye dah . aku sayang dye gilegile . tade orang boleh ganti SAHAbat sebaek dye

mardy

 mardhiyah - nama glamour dye joyah je haha . just kidding . ni sorang lagi besties aku . kawan time susah senang aku . banyak dah kenangan dengan dye . dye jenis pendam . tu persamaan dye dengan aku . jenis suke tampal senyum plastik even dalam hati menanges sedih giler . hebat kan ? suke cari pasal dengan dye , sebab dye tak reti marah . buat aku rase nak gelak jee . pape pon ILYSM sayang :)




wadah


awadah - look ! we have a same name haha . tak same pon . tapi hampir serupa . tu ke buat aku sayang dye ? haha tak lhaa . tapi attitude dye . kalau orang tak kenal dye , takan cakap dye best . tapi biler dah kenal sumpah rase nak pelukpeluk je . aku suke panjat katil budak ni tahun lepas . then lepas overnigtht siap pakai bedak sejuk segalaa haha . korang mampu buat . dye pon jenis x makan saman . nampak muke baek tapi buat kej giler pon no hal gak ni . betol cakap orang tak kenal maka tak cinta . so , sape tak kenal wadah takan cinta dye <-- erkk ape kaitan ? rindu giler ah dengan budak ni :')



Tuhan , tolong bagi kesempatan untuk aku merasa detikdetik manis dengan derang lagi . ameen~












p/s :-
# banyak curik gambar dari fb wadah hehe . tengs yaa awadah sayang
# aku rindu my adopt lil bro
# mood : tak sabar giler nak habes SPM . pheww pheww~

2 ulasan:

CIK WAWA GEGE berkata...

ahaha,,best si0t,,!!tapi,gamba2 tueh macm ku knl lhaa,,hehe,,ape2 pon..maseh banyak2,,syg k.wa :)

miss_bieber berkata...

uhuhu....pemes kjap..ad gak pic..!~haha..thanx ya..!~:P