Music corner

Followers

Pages

Selasa, 13 Disember 2011

merdeka !


hye kawankawan ...

HAHAHA harini mood saya boleh kate gembira jugak lhaa . oke hari ni bukan 31ogos oke kawankawan sekalian . tapi hari ni hari MERDEKA buat kuu . mengapa dan bagaimana ia berlaku ?? jawapannya --> AKU MERDEKA DARI SPM ! hihokhihoks . tapi result belom tahu lagi . so , dalam kepala otak aku and mak bapak aku dah ade macam plan untuk budak dah habis sekolah ni . tataw nak cakap ape lagi dah hepi nihh . oke oke , jum kite nyanyi lagu ni samesame meh :)





lepas SPM ni macam macam nak topup balek yeahh . yier , jangan lupe belanjee saye hahaa . ingat sampai mati yang ni . eh jap perut aku tanye " tamau happy kan aku ke ? " . yeahhh ! mase untuk melantak . tolong doakn jangan bagi aku gemuk k . sayang korang semuaa . mmmuahhhh ~


p/s : SELAMAT BERCUTI PANJANG UNTUK CALON SPM 2011

Tiada ulasan: