Music corner

Followers

Pages

Selasa, 20 Disember 2011

jangan saked kan saya , please !

Hai peeps ,
Hope you all semua sihatsihat lhaa . Aish tak berape sihat ni haa . hati ni yang sakit sikit . ade taw manemane ubat yang berkesan tak ? nak ingat kan korang semue , entry ni entry giler . jangan bace kalau tanak virusvirus giler jangkit kat korang :)



Oke macam yang Aish dah cakap tadi . ni entry giler . sebab Aish tengah giler sekarang . uwaaa~ :'( ni semua hati punye pasal lhaa . hati , duduk diamdiam boleh ? tayah lhaa gedik sangat . penat Aish nak 'control macho' taw . sebab kau lhaa Aish dah jadi giler gini haa . sape nak tanggung ? kang tade orang sayang haa memang tade pon . ni semue sebab sorang mamat JAHAT ni lhaa . oke tangan je yang tulis jahat , hati kate dye baekk puihhh ! gedik pulak dah . Aish dah tipu kawan baek Aish sendiri . tipu diri sendiri . TERpakse okee . untuk kebaikan semue jugak apee . Aish kan  baekk tetibe puji diri sendiri . back to the story . pasal laki tuhh . dye tu lhaa tetibe je nak muncul semule . kan dah mati hanya dalam imaginasi si hati . punye lhaa aman bahagia sentosa hati ni bile tahu dye 'mati' . tetibe pulak dye nak idop balek . nak muncul depan Aish balek . erggg saked ati ni tahuu ? laki tu memang arr hepi siap nak ajak kawan lagi . aku ni yang dah macam anak ayam tersepit kaki terbayang chicken little yang comel . klise ! . sekarang aku jadi gini ade kau kesah ? kalau boleh nak sepaksepak lagi biar mampos kan ? Aish sayang dye hukhukk . tu hati yang cakap ea . mulut and tangan tak mampu nak sebut and tulis gitu tulis jugakk . tape lhaa Aish nak sayang awak sorang pon . awak tayah lhaa hidop depan kite ea . nanti reti lhaa hati ni lupe perasaan tu ke benci awak ke . Aish tahu awak bahagi dah tapi tayah lhaa buat orang laen pulak merana merana tahu dok awok buat gini . kalau benci tu pergi je lhaa jaohjaoh jangan saked kan hati Aish . Asih bukan nye kuat sangat nak tunjuk cool sokmo . bukan tabah sangat nak tengok awok . bukan katang sangat nak tepis perasaan tu . Aish harap awok paham ahh . awak kan baek . awak pergi lhaa jejaoh ea . PERGI JAOH JAOH !! ha garang nihh lempang betolbetol kang . kan dah elok hari tu masingmasing senyap . asal tetibe nak ade balek ? eh awak tahu tak kenapa sya tukar nombor . kenapa saya diam ? sebab nak pergi jaoh dari awak lhaa . saya tanak kacau KEBAHAGIAAN awak tu . kan saya tak kacau awak . kenapa awak nak kacau saya ? anf sebab saya tahu awak baek , saya mintak sangat awak pergi jaohjaoh . masingmasing dengan idop sendiri lhaa . saya cakap bebaik ni tanak pon gaduhgaduh kasarkasar haa . awak boleh paham kan ? saya mintak dengan awak ni . saya rendah kan ego saya cakap bebaik dengan awak . tolong awak ea . biar saya anggap awak dah mati . and awak pon boleh anggap saya dah mati jugak okee :) 














p/s : sebab saya tanak kacau kebahagiaan awak capital H , sebab tu saya nak pergi jaohjaoh . saya tak kacau awak kan ? awak jangan lhaa kacau saya ea :)

Tiada ulasan: