Music corner

Followers

Pages

Jumaat, 23 September 2011

tepi kain ade ape ?

di suatu hari ku terdengar rungutan berbunyi begini . . . . .
Shit ! dia bace blog aku arr . siap follow aku lagi siot . ishh memang menatang lhaa . sibuk je . nak jaga tepi kain orang pehal ? "
aduhaii sadis aku mendengonye . alahai cik adik , if kalau taknak orang bace blog kau tuh apsal kau tak buat private je . biar kau sorang je boleh bace , komen , follow blog kau tuh . ni nak kecoh pulak biler orang bace . baek tayah ade blog senang . patut nye kau bertrimass kat orang tuh sebab follow kau . sekurang kurang nye bertambah gak follower kau . mane tau nanti boleh jadi blogger top sebab follower ramai kan kan . kalau kau tak nak , aku yang nak . adess lupe pulak promote blog aku kat kau en . mana tau kau boleh g promote kat orang yang menatang tuh biar die follow aku . boleh jugak menambahkan follower aku yang sedia ciput nih sobsob T.T

ekceli , berblogger ni bukan nak suruh orang jaga tepi kain kite je kan kan .blog pun ade banyak jenis pe blog music , blog fesyen and banyak lagi jenisnye lhaa kan ? tapi yang jenis suke tulis cerita peribadi tuh biasalah . tak salah pon bagi aku aku pon buad jugak kot hehe . sape yang pandang negatif kat blogger nih aku tatau arr nak cakap pe . eh biar lah orang nak ade blog pon bukan kau mati pon kan ? ha kan kan ? tak mati pon kalau orang lain ade blog . orang lain pon nak menikmati kecanggihan teknologi gak . tak gitu ?

kesimpulannya , berfikirlah secara rasional . bukak tengkorak tu luas luas sikit . biar oksigen boleh masuk banyak banyak . biar otak tu boleh kembang sikit . jangan asyik lobang hedong kau je nak mengembang . otak tu lagi penting kau kembang kan tahuu ? hohoo . oh yer , ade ape eak tepi kain sebenarnya ? wayang ? coklet ? paris ? or koyak ? HAHA oke tak lawak pon kan . habis kenapa orang selalu cakap camni "jaga tepi kain sendiri dulu lhaa" . panggg ! kan dah kene penampor sekeping jangan jadi bendul sangat lhaa nurwa lain kali . tepi kain tu diibaratkan macam 'hal' lhaa kan ? eh ape tak nye . betol lhaa . oke look , meh kite cube tukar ayat tadi " jaga hal sendiri dulu lhaa" . ha tengok tuh . kan betol tu . orang cakap tak nak caye tak sabet terus  




























p/s : hidup blogerrrr ! weee~

2 ulasan:

kura berkata...

lobang hidung mengembang? woi. terasa! hahaha

nurwa aish berkata...

@kura : HAHA kura suke buat ah tu