Music corner

Followers

Pages

Rabu, 7 September 2011

aduhai anak melayu

hari ni hari kedua aku exam percubaan Sijil Peperiksaan Malaysia . tak boleh kata macam mana arr resultnye kan . tapi tapi memang TAK PUAS HATI arr . mental sungguh arr . semalam paper BM . dua dua paper aku tak dapat jawab penuh . ehh siall lah~ puii ! Grrr . geram sangat nih . BM sah sah dah nak dapat A tu tak nampak  T.T . haru je jadi orang melayu exam pon susah nak dapat A . sabar sabar . oke tadi paper 1&2 BI n sejarah paper 1 .  eksaited plak nak citer . paper 2 tadi aku mula jawab soalan belakang ke depan . so , aku pulun kat novel aje dulu . sebab aku hafal jawapan dah hehee . then lega arr siket . tengok soalan litterature , hampeh ! tade pon yang macam latihan yang aku buat . memang susah arr . bantai je arr . agak logik bagi aku , aku tibai ahh . masuk summary , oke tinggal jap . jawab yang isi tempat kosong dulu pastu soalan objektif selepas itu jawab soalan yang sebelum summary tuh . ehh korang , taw x aku BENGANG dengan soalan summary . dye mintak advantage and disanvantage Facebook . tengok tajuk macam senang tapi . aku memang tak boleh buat . aku tenung macam nak tembus kertas tuh . selama ni syiokk sangat maen Facebook , sekali nak buad summary hampehhz ! malu je dengan pesbuk . boooo~ . tu citer aku jawab paper bahasa inggeris . sejarah pulak , aku tembak je tadi . guna machinegun dowh . memang power arr HAHA . gasak kau kene berleter dengan cikgu nanti . yang keluar banyak form4 arr , aku study form5 yang lebeh . haa padan arr dengan muka . Sejarah , i luv u . tolong jangan menyusahkan saya untuk paper 2 esok =)

1 ulasan:

kura berkata...

haha. amek kau.. tu la, selalu nmpak kebaikan fb je ye. heheh.

good luck utk seterusnya :)