Music corner

Followers

Pages

Sabtu, 3 September 2011

aish


"A  I  S  H"

semalam tibetibe ada kawan mukabuku aku sorang nih panggil aku aish . tibetibe rase terharu , terkejut , tergumbiraa , tercengang n terpana *banyak plak TER aku . siyez dah lame tak dengar orang panggil aku dengan name tuh T.T . yerr memang nama tu tak pernah ada dalam IC aku tapi hampir hampir ada taw . dulu pernah ada orang panggil aku dengan name tuh.tapi bukan aish lhaa . dia panggil nama yang betol aishah . tak ingat arr pulak sape orang tuh . mybe arwah paksedara aku yang pernah jaga aku time tecit tecit dulu kot . ahh ! siyes tak ingat sape hadoii . tapitapi nak cakapnya , aku rasa diri aku jaadik baek biler dipanggil aishah@aish . betol cakap ni beb ! yeahh orang yang pernah panggil aku dengan name tu telah membuktikannya . masa tu aku tengah buad pe ntah . then dia panggil . "along , meh sini kejap" entah berapa kali dia ulang ayat tuh . aku tak datang gak . last skali dye panggil camni "aishah..sini...." ayat tu tak sempat habes pon aku dah datang . ada lagi story nye tapi aku malas nk citer . buad entry panjang panjang pon tade yang bace gak en ? so , memang betol lah kan nama kita yang dipanggil itu merupakan satu doa orang untuk diri kita . aku lebih nampak gaya angel bila dipanggil name aishah . konfem kalau dari dulu panggil aku camtuh aku baek sikit sekarang ni kot *HAHAHA sangad tak sabekk . tapi tade pon aku mintak korang panggil aku dengan nama tu . biar orang spesiall jeh panggil aku dengan nama tuh  =)







p/s : entry yang busannn~ . btw , tengah rindu kat Mr. Crush aku <3 hadoii .belajar tak habes lagi ada hati nak rindu rindu orang plak ~.~' haruu

Tiada ulasan: