Music corner

Followers

Pages

Isnin, 26 September 2011

gelepor

tadi balik sekolah . tukar tukar baju teros tidur . penat sangat ke ? tak pon ekceli . saje nak tidur . tu kan hobi aku . bangun lepas asar dengar mak aku dah berbunyi . macam macam dia cakap . dalam otak aku , nak minum air lepas tu mandi . tapi rilex rilex dulu atas katil . cek tepon ade tak mesej or misscall . tade . oke campak tepi je . aku pon ingat nak on komputer . layan pesbuk jap ke , download hantu bonceng ke , lagu baru ke . tapi biler tengok komp terus hilang rasa nak on . biar lah . malam nanti je update blog tuh . oke amek tuala tenung tandas . nak mandi lagi ke jap lagi ? jap ah . tengok mak aku masak ape . ouh nak tolong dulu ke mandi dulu ? HAHA asal aku dok maen tarik tali nak mandi ke tak nih ? tade arr awal sangat . dah pukul 5:30 kot time tuh . ermm tadi mak aku bising ade lhaa sebut pasal SPM . ape jadahnye SPM tuh ? 3 biji huruf je pon . mau ketar ke ? weyy ! cakap macam kau hebakk sangat je ngee~ . pheww pheww . 11 subjek tuh . kau boleh dapat straight A's ke ? ooh-emm-jii ! memang ketar pun . aku pon pergi kat kalender . kire berapa hari lagi . bila SPM start ? 14 november . oh oke . oktober ade 31 hari , september ade baki lagi 4 hari lepas tu ade 13 hari lagi dalam bulan november . kire punya kire 48 hari lagi . oh mak kau ! 48 hari nak kaver 11 subjek ? sempat ke weyh . gelepor aku masuk bilik text aneem , pajja(sayang aku) , ina and ade lagi lhaa yang lain . gelepor mesej derang sebab aku rasa macam tak cukup mase nak kaver semua subjek yang aku amek . uwaaaa ! macam mane nih . yang aku risau 3 subjek killer aku . asyik failed je . aku nak lulus je jadi arr . kalau dapat creadit aku sujud syukur weyh . tobak kabo . subjek ape ? edmet . tahu ? bahasa sciencetific nye Additional Mathematic . tak penah lansung lulus . tapi kenaikan markah tu ade . tapi naik gred tu belum kot . yang ni mungkin aku kene serang cikgu edmet sebelah rumah aku arr hujung minggu . belajar edmet sampai betol betol paham and boleh jawab exam . aku bukan tak paham belajar kat sekolah . paham je . kadang buat latihan oke je . dapat jawapan je . tapi biler hulur kertas exam , rahang aku pon boleh jatuh pikir caner nak jawab . nak basahkan kertas dengan air mata aku pon ade rase T.T . sedeh woo asyik taleh jawab je . subjek kedua pulak . account a.ka. Prinsip Perakaunan . demm ! aku dah pening kot nak hafal formula . arghhh ! kene score lebih kat paper 1 arr gini . yang ni aku maybe nak cari tutor ke tuisyen ke . sape sape tolong arr ajar aku akaun . aku dah macam blur weyh . mujur basic ade lagi dalam kepala nih . aduyaiii~ . tapi akaun bukan tak pernah lulus . pernah dapt B pon . tapi tu time form 4 . ape kesah time form 4 . story lame . dah lemau kot . memang kacang lagi time tuh . sekarang nih aku macam tettt . wayar otak dah terbelit nak pikir solution huh huh huh . subjek last Bahasa Arab Tinggi . yang ni problem aku malas nak hafal je . so , lepas ni kene kasi minyak pelincir sikit biar boleh hafal banyak sikit hohoo . biler aku dok resah + gelepor + kecoh gini ade pulak mulut yang bertanya "asal kau amek aliran tu dah tau kau tak minat ?" . masalahnya parents aku yang nak aku sekolah agame . so , sekolah aku tu ade choice tu je . akaun or sciences ? giler kau aku nak amek bio fizik chemy bagai . memang bukan bidang aku kot . ade pernah teringin tapi aku tak rase aku boleh go on dengan subjek subjek tuh . so akaun lhaa jawab nye . then awal tahun rituh tukar sekola . sekola agama jugak . so , amek aliran tu jugak arr . dah tade yang lain . macam terpakse ke ? HAHA oke mule memang membantah . tapi redho je lhaa . bersungut pon dah tak gune oke . teringat plak kak aini cakap , kalau boleh dia pon nak drop semua subjek . nak amek BM dengan math je HAHA . aku pon nak kalau boleh gitu wey :) oke lepas nih nak deactivate account fb . maybe bukak jugak kalau dah rindu sangat . tapi blog memang aku tak update arr . rindu pulok nak bace komen abang kurakura nanti HAHA . dye memang pengomen yang setia . sayang lebih arr kat kura hohoo . oke korang semua jangan lupe doakan untuk aku oke . and sape sape nak jadi tutor aku boleh arr . tapi subjek killer tu je aku perlukan . yang laen dah ade yang nak tolong hehe . satu lagi aku nak mintak maaf ea kat semua kalau ade buat salah silap :)

eh eh nak selit sikit , monster merah jambu guna layout same dengan aku hohoo . mekap blog balek lepas spm :)













p/s : semoga dipermudahkan segalanya . sayang korang semua yang dah banyak bagi support kat aku . eh eh tak sempat nak wish b'day abang angkat aku kat pesbuk . tape lhaa wish dalan tepon je :)

Tiada ulasan: