Music corner

Followers

Pages

Isnin, 5 September 2011

exam fever

whass'up all my peeps ,



poning den mikior




ermm . ekceli taktau pon nak tulis apa dalam entry ni . tangan ni ha tetiba rasa nak menaip jugak sempena nak exam nih . aduhaii . macam tak sedar diri lagi nak exam dok ngadap menatang nih . ngeng ! pape pon , harap dipermudahkan segalanya . oh yaa ! exam ni aku dok antara line yang terdepan jugak lhaa . hadoii . barisan belah kiri aku berderet jantan . camner nak tidor nanti ? HAHAHA . tak kesah yang tu tapi keselesaan tu rasa macam tak cukup perisa . by the way , orang belah kanan nak tolong aku dah . tapi kene pakai contactlens jugak arr kalau tak haram tak faham dia bisik ape nanti hehee . oke tak saya tak nak meniru . dun wanna be a cheated ! haa ! lagi satu tempat duduk aku tu macam tak berapa strategik sebab tak cukup pendinginan HAHAHA . just kidding . tapi betol macam panas sikit tempat tuh . mintak nanti tade gangguan lhaa sangat . akhir kata tolong doakan yang terbaik untuk diri ini =) . err cop ! nak tambah . Mr. H , saya tak suka awak panggil saya dengan nama tu oke . biar orang special je sebut . setakat lu wa tak heran pon =P .






in exam line . don't disturb me =)




p/s : kepenatan yang teramat hari ni . sebab tadi stayback kat sekolah nak study *ni lah orang yang baru sedar saat akhir 

4 ulasan:

nik lan nik mat berkata...

jgn lupa tgk tv..hehe

nurwa aish berkata...

HAHA . yang tu tak minat

kura berkata...

bergigih la utk exam ye! heheh

nurwa aish berkata...

insyaAllah =) . thanx kura