Music corner

Followers

Pages

Ahad, 9 Jun 2013

Kuatlahh wahai Siti Nurwahdah =)

Assalamualaikum uolls


Dengan ini I nak tukar format entry I . kenape ? eh gua punye suke lah o__O . lame tak menghapdet . dan kali ni aku nak mengarut mencarut merungut dalam entry . lagipon takde pon yang sudi nak bace blog buruk ni kan . so , its fine :)

kenape dan mengape ? apekah reason untuk I melakukan pekara yang tekutuk diatas tu ? hahaha saje ! nak buat hobi lame . boleh ? lantak ah tak boleh pon . blog gua , gua punye suke . k dah ! ekceli taip entry ni sebab ade rase tak puas hati . saye takde kawan nak luahkan perasaan sedeh marah kecewa frust segalabagai . so , sini je lha boleh nak merempat dan buat ikut suke .


mesti semua orang yang bace entry ni , bace je kan ape kat atas ni 

Takde nye yang nak amek katekate ni . semua nye bace . sebab saye tahu saye takde kawan . sedeh nye hidup jadi loner ni . takde kawan . takde tempat nak share problem . takde yang nak ajak kite gaduh . takde yang nak buat kite ketawa biler kite sedeh . itu sangat sedeh oke ladies and gentlemen :/ 


memang takde orang yang macam dalam atas ni

Dalam kamus hidup aku , memang takde pon orang yang terime mase lalu aku . zaman aku nakal macam anak syaiton . zaman gelap aku . orang yang support aku untuk akan datang ? memang takde kecuali parents aku . memang mak ayah aku je true friend aku . ape tah lagi yang ayat last tu . tak perlu terang dah bersuluh pon .


motivasikan diri aku ke tak eak ni ?

memang betol kan . kat fesbuk , beratus friends aku . kat twitter dengan instagram pon banyak foloower aku . kat blog je lha tak berapa nak wujud je follower nye , hihiks . tapi nak ade kawan yang boleh ade dengan kite time susah sengan tu bukan senang . memang keajaiban bagi sape yang boleh ade orang yang macam tu selain family . tahniah lha korang yang ade tu . bagi se boleh ? huhuu .



share 7 feels

Nak ade yang ni ? lagi lah jaoh beribu batu . bukan beribu batu . memang takde ! yang boleh nak share bende gembira pon susah . memang susah nak cari kawan ni kan . mungkin dah beribu orang yang kite penah kenal dan jumpe . tapi mungkin ke antara yang beribu tu ade sorang yang boleh kite share semua perasaan kite ? kalau ade sorang pon aku dah besyukur . apetah lagi kalau lebih dari satu . dan korang kene tahu , takde kawan lagi sedeh dari takde balak atau awek okengg ! please take note . 

kalau ade peluang untuk buat satu permintaan dan akan dijadikan kenyataan nya . memang aku mintak nak ade kawan yang boleh ade disamping aku tiap susah senang bangun jatuh aku . yang boleh terima aku seadanya . yang ikhlas kawan dengan aku . atau mungkin takdir aku be a loner forever ? kalau macam tu , aku nak mintak jadi orang tabah dan indipendent !

Nak jadi sorang yang tabah . boleh bawak diri kemana pon aku pergi . taknak jadikan air mata sebagai teman aku selamanya . nak buang semua fake smile . yang ade nye true smile . mungkin ini care Allah nak jadikan aku sorang yang kuat dan tabah . belajar menerima semua tu . chaiyokk wadah !!







Tiada ulasan: