Music corner

Followers

Pages

Ahad, 20 Mei 2012

What is the problemo ?

Assalam everyone ,
Saya nak senyum sambil taip entry ni . TAPI mencube sebelom gagal tu better kan dari tak cube lansung . so , cube senyum sambil taip entry ni . say CHEESE~ 


Macam yang semue tahu , i'm a girl not a lady oke apetah lagi Ladygaga lagi lah bukan . oke saya ni perempuan . tiade kekeliruan jantina disini yaa . memang perempuan . straight to the point , saya pon ade perasaan ade hati . so , ni tengah dilanda masalah hati 'again' . ade orang laki dah curik hati saya . bukan baru , tapi dah lame . dari darjah 6 kot start dari kiteorang kenal . dye hebat kot ade kuase melemahkan Aish . dengan dye jee Aish boleh nak mengalah dengan dye je Aish boleh rendahkan ego dengan dye je rase debor pelik . parah dah kan ? Seriously , memang tipu kalau cakap Aish senang je nak lupekan orang yang Aish sayang . sebab bagi Aish , sekali dah sayang memang susah nak buang . tapi dalam soal kali ni , mungkin Aish kene belajar buang perasaan sayang lebih dari sorang kawan kat dye . kena belajar undur diri . memang rase tak mampu , TAPI lagi tak mampu tunggu sesuatu yang memang dah pasti bukan untuk kite 
 


Untuk awak ,
Saya sayang sangatsangat kat awak . sebab tu saya nak pergi jaoh dari awak . bagi awak peluang untuk bahagia dengan orang yang awak sayang N sayang awak . sebab tu saya cancel masuk IKIP sebab saya taknak berdepan dengan awak , nanti lagi saya simpan perasaan saya tak pasalpasal nanti makan diri sendiri . sebab tu saya nak tukar no fon . sebab tu saya unfriend awak kat fb . sebab saya tak mampu nak tengok kebahagiaan awak dengan orang lain . cukup setakat saya tahu awak bahagia saya dah lega . Saye bahagie tengok awk bahagie biarpun airmata saya jatuh jugak . tapi kebahagiaan insan yang tersayang lebih berharga dari kebahagiaan sendiri tu mungkin dah jadi sedikit prinsip saya . lagipon saya bukan Irongirl yang tahan N kuat nak berhadapan dengan semua masalah . awak pon ramai yang beratur kan , tunggu buat pilihan je yang mane berkenan . tolong terasa capital Y. malu nak sebut ILY kat awak . so , kat sini je tape lahh . Saya sayang awak , sangatsangat . awak tak sayang lansung pon takpe . benci pon takpe Kbye !







Cepatcepat printscreen sebelom orang laen bace status ni



muke sebek tak dapat jumpe awak . 3 kali dah kot tak jadi :(






:: Senyum selagi mampu . mungkin senyuman tu mampu membahagiakan orang sekeliling kite . Gambatee ! ::

Tiada ulasan: