Music corner

Followers

Pages

Ahad, 1 April 2012

lame tak meng'update'



Assalam peeps !
lame sangat rasenye tak update blog . kadang ade idea yang datang , tapi tade ruang untuk meng'update' . bile ade ruang , tade pulak idea . so , biler ade kesempatan ni , elok kite gune sebaeknyaa HAHAHA taleh blaa ayat :/


Aish tamau ngamokngamok merungutrungut mem'bengong' orang . tapi nak tulis sopansopan jee . pelik ke tak tu korang punya pasal k . bagi aish , bile datang masalh yang berkait dengan hati memang susah nak cari solution . tapi kalau kite pandai , tak susah mane pon . memang tak dinafikan lhaa hati ni memang sensitif tahap gaban . senang TERluka . tapi kene pandai lhaa . so , solution nye just remove dari otak semua yang menyakitkan . think positive AND move on . banyak lagi kot bende dalam hidop kite belom rase . so , tayah nak down sangat lhaa biler ade masalah . 

Atas individu pulak nak setle macam mane . kalau selesa share dengan member , share lagi baek . biar lega sikit hati tu . tapi kalau rase mampu untuk pendam , just go on . Aish pon selesa je pendam . memang kadangkadang saked tu datang . tapi kene bijak lhaa . kite kenal diri kite , so tahu ape yang boleh buat kite HAPPY , then do it . tak perlu nak layan sedih tu . samapi biler tak gemokk oke tak sabet pon huu . ramai yang cakap , tak boleh pendam masalah kite . nanati susah nak setle . actually , atas individu . mane lebih senang AND selesa rite ? kalau rase TErpakse nak share dengan orang . tu lagi menyakitkan . so , ikut care sendiri . kite ni pon makin lame makin matang . so , lagilah pandai nk setle masalah kite en ? 

So , for him . mungkin dah banyak kali awak buat saked hati kat orang . tapi dengan saya takpe . awak boleh buat banyak kali pon takpe . sebab bende tu boleh buat awak rase bahagia kan kan ? then , buat lhaa lagi kalau dapat peluang . TAPI kali ni , saya mintak sangat biar saya pergi jaohjaoh dalam hidop awak . tak payah awak tambah dosa buat saket hati saya dah . AND i wanna you know , saya pon nak merasa ape tu Bahagia . i'm begging you now , tolong hormat saya untuk kali ni . mintak tolong sesangat jangan buat hal lagi dah . enought lhaa ape yang sebelumsebelum ni kan . kalau selama ni awak tak sedar ape yang awak buat tu lagi menyakitkan hati saya , OKE then sekarang saya dah bagitahu . tolong amek tahu N faham lhaa ea . btw , Aish nak bagitahu . Asih tak suke bermusuh dengan orang walaupun TERpakse :)




Hate To Love <3





senyum selagi mampu :)




# InginKuLariLagiLajuuu~

Tiada ulasan: